Anasayfa I Kariyer I Site Haritası I SSS I İletişim

İnka Bilişim Logosu

........................................................
........................................................
........................................................
........................................................
........................................................
Danışmanlık Desteği
E- Bülten Üyeliği
 
------------------------------------------------
Microsoft
------------------------------------------------
0216 469 69 00
(pbx)

Danışmanlık Hizmeti

İnka bilişim Logo’nun Çözüm Merkezi olarak faaliyet göstermektedir. Şirket bütün Logo Ürünlerinin (Start, Shopmanager, Logo Go, Tiger2, Unity2 vb.) satış, eğitim, destek ve uygulama danışmanlığı hizmetlerini vermektedir. Logo Ürünleriyle entegre olarak CRM, İş Akış Yönetimi Yazılımları, Satış Otomasyonu, Depo Otomasyonu, İş Zekası Ürünleri ve Özel Yazılım, Özel Raporlama konularında da hizmet vermekte ve danışmanlık yapmaktadır.
...................................................................................................................................................................................................................

İnka bilişim 

Amacımız hızla ilerleyen teknolojik çerçevede müşterilerimize verim arttırıcı ve karar verebilmelerini kolaylaştırıcı bir bilgi işlem yapısı üretmektir. Bu amaca ulaşmak için müşterilerimizin KURUMSAL DANIŞMANI olma çabasındayız.

İnka Bilişim olarak biz Kurumsal Danışmanlık hizmetlerimizi aşağıda belirtilen iki ana koldan tamamlamaya çalışıyoruz.
Bunlar;

- Ticari otomasyon sistemleri danışmanlığı,
- Bilgi işlem altyapı hizmetleri danışmanlığı.

Bu iki ana yol bazen ayrı ayrı yürütülebildiği gibi bazı müşterilerimizde de eşzamanlı olarak gerçekleştirilmektedir. Her durumda müşterilerimizle ilgili projelerimizi 3 temel safhada işlemekteyiz.

 
...................................................................................................................................................................................................................

Projelendirme ve Fizibilite;

Bu safhada İnka adına yetkili arkadaşlar müşterimizin çalışma sahasını, çalışma koşullarını, ve prosedürlerini incelemektedirler. Kurum içindeki yöneticiler ve bilgi işlem sistemi kullanıcıları ile karşılıklı görüşmeler yapılıp nasıl bir sistem istediklerini dair doneler toplanmaktadır. Müşterinin isteklerine göre değişik çözüm koşullarının uygulanabilirliği ve fiyat/performans katsayıları değerlendirilip müşteri için en uygun çözüm bulunur. Bu safhanın sonunda hazırlanan işleyiş raporu ve fiyat teklifi müşteriye sunulur.
...................................................................................................................................................................................................................

Planlama, Kurulum, Eğitim ve Adaptasyon;

Bu aşamada kabul edilen projenin müşteriye uygulanabilmesi için en uygun koşullar tespit edilir. Bu koşullar genelde projenin hangi zaman dilimlerinde yapılacağı ve uygulanacak prosedürlerin sıralanması şeklindedir. Daha sonra kurulum aşamasına geçilir ve sistem müşterimizin en rahat ve verimli çalışabileceği hale getirilir. Aynı zamanda yeni sistemin kullanabilmesi için kullanıcılara yapacağı işlere ve görevlerine göre gerekli eğitimler verilmektedir. Son olarak da üretilen çözümün tam olarak firmanın ihtiyaçlarını karşılayabilmesi amacıyla yazılımsal uyarlamalar ve son düzenlemeler yapılmaktadır.
...................................................................................................................................................................................................................

Geliştirme, bakım ve destek hizmetleri;

Sürekli değişim ve gelişim gerekliliğinden dolayı müşterilerimizin istekleri ve ihtiyaçları sürekli artmaktadır. Bu amaçla kurulmuş olan her sistemin bir danışman tarafından geliştirilmesi ve olası sorunların ortaya çıkmadan yok edilmesine yönelik periyodik bakım hizmetleri gerekmektedir. Ayrıca bu aşamada müşterilerimizle kuracağımız uzun birlikteliğin ilk resmi adımı olan destek hizmetleri sözleşmesi yapılmaktadır. Bu sayede ortaya çıkabilecek her türlü arıza veya aksaklıkta müşterilerimizin yanında olarak en kısa zamanda sistemin normal çalışma koşullarına dönmesini sağlamaktayız.
 
 
................................












© 2010 İNKA BİLİŞİM
Her Hakkı Saklıdır.